Click / Support

Wednesday, November 7, 2012

Cari Makan Sampai Shah Alam

Hari ni ambe ada hal nak selesaikan di UiTM Shah Alam.. jadi ambe tompang En. Megat En. Wan yang kebetulan hendak ke sana juga. Selesai urusan, kemi singgah makan tengahari di Pak Su Corner di seksyen 16...wah..banyak sangat menu..tak tahu nak pilih apa.. akhir sekali ambe ambil nasi lauk ikan keli goreng, petai dan budu (makanan kegemaran orang pantai timur).. Alhamdulillah En. Megat belanja...


Pak Su Corner Seksyen 16


Banyak lauk pauk kat sini..


Kedai panjang sampai ke belakang...


Ini la tempat duduk kitorg

Perjalanan pulang ke office, En Megat ajak singgah  pekena cendol plus pulut plus tapai.. Cendol Pak Akob, Seksyen 16...pergh sedap tu.. lepas makan..tersandar ambe dalam kereta... nak masuk keje pun rasa liat...haha.. apa2 pun.. lain kali boleh bawa anak2 dan isteri singgah.. Thanx En Megat dan En Wan..


Makan dekat bus stop jer..

Sedapnya...

Ini dia cendol + Pulut + Tapai

Ramai yang singgah pekena cendol kat sini...

En Megat

En Wan

Peniaga cendol, Ore klate ni..hehe



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...