Click / Support

Thursday, April 14, 2011

Adik Pandai


Tanpa berfikir panjang, aku terus membeli VCD Adik Pandai ni dari rakan Office aku.. katanya ada 4 stok lagi. Macam menarik pula aku lihat... harga pasaran RM19.90, aku beli RM16.90 jer..biasalah, harga kawan-kawan. Erm.. dari membazir duit tu ke arah lain...baik aku habiskan duit untuk anak2 aku. Esok boleh la test VCD ni bagi anak-anak aku tengok...

Antara kandungan dalam VCD ni adalah:
- Menyebut A B C
- Lagu A B C
- Lagu Menyebut A B C
- Count One Two Three
- Sing One Two Three
- Menyebut Alif Ba Ta
- Nasyid Alif Ba Ta
- Mengira Dalam Bahasa Arab

p/s : Aku rasa kawan-kawan yang ada anak kecil berumur antara 2 hingga 6 tahun patut beli VCD ni, korang cari la kat kedai, ada tu.. selamat menonton.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...