Click / Support

Monday, May 13, 2013

Nak Pindah Rumah..Nak Pindah Rumah

Baru tadi ambe terima surat dari Perbendaharaan Perumahan mengatakan loan rumah dah lulus.. Alhamdulillah.. terus ambe call En Fairuz memaklumkan hal tersebut...

Tak sabar rasanya nak pindah rumah sendiri.. rumah yang ambe sekeluarga tinggal sekarang ni pun rumah sewa.. sudah 4 tahun kat rumah tu.. mcm2 hal.. dengan atap bocor la.. dah banyak kali repair pun asyik bocor jer.. dengan rumah yang sedang dikerjakan anai2 yang sangat banyak.. itu pun sudah dikasitahu tuan rumah.. masih tak ada apa2 tindakan..

Bersyukur betul ambe pada Allah, loan rumah dah lulus.. semoga Allah mudahkan segala urusan ambe sekeluarga. Aamiiin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...