Click / Support

Tuesday, November 12, 2013

Gaya Moden Muslimah - Martabatkan Fesyen Islamik?

Assalamualaikum..
korang tau tak kenapa aku buat tajuk macam tu..? Ok, korang tengok keratan akhbar di bawah ini..


Lihatlah, inikah gaya moden Muslimah yang sepatutnya ada pada "Muslimah"?

Sakit hati aku bila baca papar ni.. bagaimana hendak martabatkan fesyen islamik kalau rekaan pakaian pun tidak mengikut syariat. korang nilailah sendiri... adakah mereka faham apa itu maksud "Muslimah". Pakaian ini sebenarnya tidak layak dipanggil dengan panggilan Busana Muslimah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...