Click / Support

Thursday, March 13, 2008

Aku dan Sesuatu di Tahun 2008

Assalamualaikum...



















Alhamdulillah... bersyukur saya ke hadrat Ilahir kerana izinNYA saya masih lagi hidup dan masih sihat...masih boleh berjalan...hingga ke saat ini. Alhamdulillah...
Di saat ini saya rasa teringin untuk berkongsi pengalaman dengan rakan-rakan semua.
bukan la saya ingin menunjuk-nunjuk pandai. siapa la saya jika nak diikutkan, hanya insan kerdil yang sangat cetek ilmu. tapi saya tetap juga ingin menulis..
apapun jua tanggapan yang bermain di hati dan minda ini, saya tak kisah...
yang penting saya harus mencoretkan sesuatu di dada page ini....
saya teringat kata2 kawan saya yang mengatakan "kita tidak akan dapat kebajikan jika kita sendiri tidak mahu membuat kebajikan".. menarik bukan kata kata ini? ilmu yang kita perolehi di dunia ini hanya la sedikit sahaja...tapi tidak salah jika kita berkongsi ilmu untuk kebaikan.

Terima kasih kerana membaca

shamfariz
Vivix Shaklee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...