Click / Support

Wednesday, September 10, 2008

Moero Attack


Moero Attack memang best cite tu...siapa yang zaman kanaknya sekitar 80an...mmg tau akan cite ni..tak silap aku ia ditayangkan sekitar tahun 1988. memang best gila cite ni..boleh dikatakan pada waktu itu satu malaysia menonton cite tu..mengisahkan gadis yang bernama Chun yang mencari ibunya... Aku masih ingat lagi lagu2 yang dinyanyikan oleh pasukan bola tampar kepada cikgu hiroshi... lagunya "cikgu hiroshi...cikgu yang baik hati..".....lebih kurang macam tu la....

Aku percaya korang mesti merindui cerita ini kan.. sekarang ni aku sedang berusaha untuk mencari mana2 sumber bagi mendapatkan cite tu... jika sesiapa ada sebarang maklumat mengenai cite tu boleh la bgtau aku atau pun korang ada menyimpan vcd atau dvd cite ni..harap kasitau aku.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...