Click / Support

Wednesday, September 10, 2008

Stewardess Monogatari



Ada lagi cerita yang aku paling minati pada zaman kanak-kanak aku tu...iaitu "Stewardess Monogatari"...yang mengisahkan perjalanan seorang pelatih (pramugari) bernama CHIAKI yang jatuh cinta pada pengajarnya (kapten). Nama Chiaki yang sebenar adalah CHIEMI HORI. di jepun, dia merupakan seorang penyanyi yang sangat popular pada tahun 80an. Dia dilahirkan pada tahun 15/2/1967. kiranya umurnya skrg dah cecah 41 tahun la...seingat aku cerita "Stewardess Monogatari ni ditanyangkan sekitar 90an di tv1.. nanti kita bagi cadangan kat tv1 suruh siarkan lagi cite ni...memang nostalgia gila cite ni.. aku akan try cari cite ni..dah dapat nanti aku pas kat sesiapa yang nak... nak tau lebih lanjut pasal Chiemi Hori ni..anda boleh Click Here.


No comments:

Vivix Shaklee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...