Click / Support

Wednesday, October 24, 2012

Tak Sabar Balik Ganu Malam ni....

Kerja pun cam tak kerja dah.. hati ambe ni duk ingat nak balik kampung jer.. tak sabar nak jumpa Mak dan Ayah... dah lama tak balik kampung. Kali ini aku balik kampung 'driver' datang ambil... driver? erm.. driver bus la.. (lawak la tu).. nasib baik ada tiket...

Kalau anak2 dan isteri ambe ada sekali kan lagi seronok balik ganu.. boleh ambe bawa dorg pergi jalan2 kat pantai air port, singgah kedai makan keropok lekor dan sotong celup tepung... tapi.. isteri dan anak2 masih kat Johor..menemani Nyai beberapa hari lagi..

Rumah dah kemas malam tadi... sampah dah buang.. malam ni tunggu naik bus jer la.. esok Insya Allah kat Ganu la..

Ok..itu jer.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...