Click / Support

Monday, December 16, 2013

Dapat serunding daging la pagi ni...

pagi2 nak pergi kerja..wife tapaw belebat pisang suruh makan kat opis..
kat opis aku makan la beberapa ketul...selebihnya aku bg kat budak opis.. seronok la dorg...
manak tak seronok..jumaat lepas aku bawa belebat nangka... ari ni belebat pisang pula...

tak lama kemudian.. datang la kakak2 opis tu kat meja aku.. bagi serunding danging yang ditaruk dalam bekas belebat tadi.. Alhamdulillah...

dorang siap gurau lagi...suruh buat nasi dagang..katanya ada yang mengidam..haha..macam2..
tengok la ya..tak leh nak janji...
bukan tak nak bawa..tapi faham2 la..pergi kerja dan balik keje, jalan sentiasa jem...
itu pun aku bawa motor...
kalau naik kereta..lagi la...
kalau kat opis lama..senang...tak la jem macam kat shah alam..

In Shaa Allah.. ada rezeki..ada kesempatan..aku buat la dorang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...