Click / Support

Tuesday, December 3, 2013

Penangan Gulai Kepala Kambing..Pergh!!

Pagi2 sebelum start kerja nak cite sikit..
duk tengok2 gambar..terjumpa la gambar gulai kepala kambing...
gulai kambing yang dimasak oleh abang iparku di johor waktu kenduri apa tah..aku pun lupa...
dimasaknya sekali dengan kepala..
aku ni memang penggemar danging kambing.. kalau pergi jer kenduri kat mana2..ada je kambing bakar.. memang seronok la aku...
dah masak...ambik kau..satu dulang nasi + kepala kambing...
aku habiskan semua... dengan otak2 kambing aku santap... memang best la...


setelah beberapa ketika...kepalaku dah mula rasa berdenyut... nah... rasakan...
makin lama makin sakit kepalaku...
selama ni aku makan byk tak ada per pun..
tapi ini first time aku makan kepala kambing..
sebelum ni danging jer..
dah tak tahan dan..sakit sangat...
lepas jer solat isyak... terus terlentang aku kat bilik..
dah tak hirau dah saudara mara datang...
sedar tak sedar...dah subuh...ambik kau..tu la penangan KEPALA KAMBING...

nak dijadikan cite... ekoran makan gulain kepala kambing tu..
sehingga hari ini.. aku tak leh makan banyak daging kambing..
bila makan byk sikit jer..kepalaku akan sakit berdenyut2.. dah hilang satu nikmat..Allah dan tarik balik...

nasihat aku..jangan la korang makan kepala kambing..haha..nanti jadi mcm aku...hehe..
itu jer aku nak cite... sekian..

2 comments:

Atia Adina said...

tak pernah makan kepala kambing... saya pun suka kambing...kalo masak gulai kureng sikit...tapi kalo bakar...laju jer

Rozi Talib said...

bakar memang ler sedap..meletup tu... nak nak makan satey kambing...pergh.. memang kaw punya sedap..:) skrg dah tak leh makan banyak...pening..pening...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...