Click / Support

Tuesday, December 10, 2013

Nasi Dagang Terengganu Rm 3.00

Pagi ni sarapan nasi dagang jer..
kat cafe bawah ternampak ada orang jual nasi dagang terengganu...
dah lama tak makan nasi dagang... teringat pula nasi dagang mak yang sedap tu...
so, aku beli satu..harga rm3.00...
saja nak tau adakah nasi dagang rm3.00 ni dapat tandingi nasi dagang mak..

ini dia nasi dagang..

nasi tak banyak sangat pun..

ini la yang aku sarapan pagi ni...

erm..tak leh tanding nasi dagang mak aku la..
tak sedap sangat...kuah pula agak masin...dan kurang manis...
nasi dagang budget kot..

tak puas rasanya..ni nak kena buat sendiri..
guna resepi nasi dagang terengganu yang mak aku ajarkan..
nasi dagang mak the best la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...